۱۴۰۳/۰۲/۱۶

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

پیام تبریک شهردار حمیدیا به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، در آستانه سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر،مراد علی الله وردی شهردار حمیدیا پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) و آغاز چهل و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی است تا ۴۵ سال عزت و سرافرازی ملت شریف ایران را به همه آنهایی که در مسیر اعتلای نام این مرز و بوم تاریخ‌ساز شده‌اند و به همه شما شهروندان صبور و مقاوم شهر حمیدیا تبریک و تهنیت عرض نمایم. امروز کشور عزیزمان ایران به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را فتح کرده و انقلاب‌ اسلامی سرچشمه تحول و تعالی در منطقه گردیده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است. شهرداری حمیدیا در بیش از چهار دهه از گذشت انقلاب توفیق خدمتی صادقانه و اجرای پروژه‌های عمرانی بیشماری در راستای فراهم آوردن رفاه شهروندان و آبادانی این شهر و دیار داشته و امیدواریم در سال‌هایی که پیش رو داریم خدمتگزارانی دلسوز و متعهد برای مردم شهر حمیدیا باشیم. از خداوند متعال خواهانم که توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزشهای بزرگ انقلاب اسلامی را به همه ما عنایت فرماید. مراد علی الله وردی شهردار حمیدیا   

پیام تبریک شهردار حمیدیا به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، در آستانه سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر،مراد علی الله وردی شهردار حمیدیا پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) و آغاز چهل و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی فرصتی است تا ۴۵ سال عزت و سرافرازی ملت شریف ایران را به همه آنهایی که در مسیر اعتلای نام این مرز و بوم تاریخ‌ساز شده‌اند و به همه شما شهروندان صبور و مقاوم شهر حمیدیا تبریک و تهنیت عرض نمایم.

امروز کشور عزیزمان ایران به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را فتح کرده و انقلاب‌ اسلامی سرچشمه تحول و تعالی در منطقه گردیده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.

شهرداری حمیدیا در بیش از چهار دهه از گذشت انقلاب توفیق خدمتی صادقانه و اجرای پروژه‌های عمرانی بیشماری در راستای فراهم آوردن رفاه شهروندان و آبادانی این شهر و دیار داشته و امیدواریم در سال‌هایی که پیش رو داریم خدمتگزارانی دلسوز و متعهد برای مردم شهر حمیدیا باشیم.

از خداوند متعال خواهانم که توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزشهای بزرگ انقلاب اسلامی را به همه ما عنایت فرماید.

مراد علی الله وردی
شهردار حمیدیا
  

✅لینک ایتا
https://eitaa.com/hamidiashahr
✅لینک روبیکا
https://rubika.ir/hamidiashahr
✅لینک روبینو
https://rubika.ir/hamidiashahr
✅ لینک بله
https://ble.ir/hamidiashahr

✅لینک ارتباطی جهت انتقادات و پیشنهادات در پیام رسان ایتا
@Ravabetomoumy

📮روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حمیدیا
🆔@hamidiashahr

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group