۱۴۰۳/۰۲/۰۸

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

اخبار و مقالات

اخبار و مقالات

تداوم خدمت رسانی تیم های خدمات رسان در تخلیه روان آب های مناطق آبگرفته در سطح شهر حمیدیا/رفع بیش از ۵٠ مورد آبگرفتگی معابر با کف کش شهردار حمیدیا رفع آبگرفتگی معابر با کف کش در شهر حمیدیا خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، الله وردی، شهردار حمیدیا گفت: بیش از ۵٠ مورد آبگرفتگی معابر با کف کش در شهر حمیدیا رفع شد. وی با اشاره به اینکه شهردار و اعضای شورای اسلامی و ستاد بحران شهرداری حمیدیا در ساعات اولیه وقوع سیل در محل حضور داشتند، افزود: ۱۸ اکیپ به همراه سه عدد تانکر، دو عدد ایسوزو، بیل مکانیکی، بیل بکهو، تک و خاور، دو عدد تراکتور و سواری وانت و… در حال رفع آبگرفتگی معابر شهر حمیدیا هستند. الله وردی همچنین در ادامه از پاسخگویی پنج نفر و خدمت رسانی ۶۵ نفر اجرایی خبر داد. شهردار حمیدیا خاطر نشان کرد: آبگرفتگی خیابان سروش مجتمع ارکیده و رز، فرونشست زمین کوچه ۲۰ پاسداران، خیابان مقداد، خیابان صنعت ۲۸، خیابان جام جم، خیابان شهید حسین زارع، کوچه ۴۷ پاسداران، کوچه مسجد جامع رحمت اباد، کوچه ۸ شهید دشتی به کمک تیم های خدمات رسان رفع شد. وی ارسال ۸۰۰ گونی ماسه و شن به مناطق مختلف و منازل، بستن مسیرهای عبور ورود اب به منازل و مناطق پر خطر از جمله شهرک لاله، میدان ارتش و خیابان بلوکی نژاد را از دیگر اقدامات انجام شده در جهت کمک به شهروندان حمیدیا عنوان کرد.

ادامه مطالب
اخبار و مقالات

بازدید میدانی از روند اجرای فاز ۲ طرح اصلاح ترافیکی بلوار شهید دشتی به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر و ناظر پروژه بلوار شهید دشتی از روند اجرای فاز ۲ طرح مذکور بازدید و از نزدیک با کسبه محل در خصوص نحوه اجرای پروژه گفتگو نمودند. در این بازدید نحوه اجرای طرح بر اساس ضوابط مصوب شده به اطلاع کسبه رسید و در خصوص محدودیت های احتمالی پس از اجرای پروژه نیز توضیحات لازم به کسبه حاضر در محل ارائه گردید. مهندس الله وردی ضمن اعلام این که یکی از اهداف این پروژه، مناسب سازی پیاده روهای بلوار جهت استفاده شهروندان، ایجاد تردد روان و امن وسایل نقلیه، ساماندهی محل پارک خودروها است، اظهار امیدواری کرد با همراهی و همکاری کسبه، شاهد اجرای هرچه سریعتر پروژه باشیم.

ادامه مطالب
اخبار و مقالات

نشست بررسی سرمایه گذاری و مشارکت با بخش خصوصی در شهر حمیدیا در راستای اجرای قانون درآمد پایدار به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، شهردار حمیدیا در این نشست ضمن اعلام این که تا قبل از ابلاغ قانون درآمد پایدار ، کمیسیون سرمایه گذاری شهرداری به صورت منظم برگزار و مصوبات و خروجی نسبتا خوبی هم داشته است افزود: با توجه به ابلاغ قانون درآمد پایدار و تغییرات صورت گرفته در ترکیب اعضای کمیسیون، این شهرداری آمادگی دارد تا با مشارکت بخش خصوصی نسبت به انجام فرصت های شناسایی شده در شهر حمیدیا همکاری لازم را به عمل آورد. وی محدودیت های قانونی و ضوابط شهرداری ها را مهمترین دلیل فرصت سوزی در مشارکت دانست و اظهار امیدواری کرد که با توجه به ابلاغ قانون درآمد پایدار، مقدمات تسریع و تسهیل در سرمایه گذاری شهرداری ها فراهم آید.

ادامه مطالب
اخبار و مقالات

دیدار شهردار حمیدیا با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، شهردار حمیدیا،اعضای شورای اسلامی به همراه مسئولین شهرداری حمیدیا ظهر امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد با سردار زارع کمالی دیدار و گفتگو نمودند. وی در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تقدیر از عملیات وعده صادق، اظهار داشت: سپاه افتخار انقلاب است و همه ما به سپاه پاسداران افتخار می‌‌کنیم. وجود سپاه و نیروهای مسلح سبب شده است که دشمنان حتی نمی‌توانند فکر حمله به کشورمان را در ذهنشان خطور دهند. مهندس الله وردی با تقدیر از زحمات سبزپوشان حریم ولایت گفت: امروزه سپاه در تمام حوزه‌ها کمک حال دولت است و همواره دغدغه خدمت‌رسانی به مردم دارد.

ادامه مطالب
اخبار و مقالات

#نهضت_پاسخگویی 🔹ملاقات عمومی چهره به چهره مراد علی الله وردی شهردار حمیدیا با شهروندان محترم روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ١۴٠٣ در راستای نهضت پاسخگویی انجام شد. 🔹گفتنی است ملاقات با شهردار حمیدیا روزهای یکشنبه هر هفته برگزار می شود که شهروندان گرامی می‌توانند برای ملاقات حضوری با شهردار محترم با شماره تلفن ٣٨٢٢۴٢٩٠تماس ویا با مراجعه به دفتر ارتباط مردمی شهرداری، نسبت به تکمیل فرم ملاقات اقدام نمایند.

ادامه مطالب

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group