۱۴۰۳/۰۲/۱۶

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

اجرای پروژه مجتمع فرهنگی_ورزشی اندیشه شهر حمیدیا روی دور تند/ پیش بینی بهره برداری از پروژه تا فروردین ماه سال آینده به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، مراد علی الله وردی؛ شهردار حمیدیا «مجتمع فرهنگی_ورزشی اندیشه» را یکی از پروژه های بزرگ در دست اقدام شهرداری حمیدیا دانست و گفت: با وجود گذشت قریب به ۳ ماه از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه، این فاز اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی است. وی با بیان اینکه در حال حاضر نماچینی پروژه مذکور در حال انجام است، خاطرنشان کرد: به صورت همزمان، عملیات اجرای تاسیسات مکانیکی این پروژه فرهنگی_ ورزشی در دست اقدام است. الله وردی با اشاره به عزم جدی مجموعه شهرداری حمیدیا جهت تسریع در روند اجرای پروژه مجتمع فرهنگی_ورزشی اندیشه، اظهارداشت: اهتمام جدی ما بر تکمیل و بهره برداری از این پروژه تا فروردین ماه سال ۱۴۰۳ است. شهردار حمیدیا با بیان اینکه مجتمع مذکور برای استفاده خواهران و برادران طراحی شده است، عنوان کرد: محوطه این مجموعه به گونه ای طراحی شده که شهروندان می توانند در فضای باز این محوطه اقدام به برگزاری مراسم های ملی کنند. وی در همین خصوص ادامه داد: همچنین این پروژه دارای یک سالن ۲۵۰ نفره ی چندمنظوره برای استفاده به عنوان قرائت خانه و محلی برای برگزاری همایش و اجرای برنامه های نمایشی خواهد بود. الله وردی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل های خوب جوانان و نوجوانان منطقه اسدآباد و قاسم نقی در تولید محتوا در فضای مجازی، با نظر شهردار و سایر ذی نفعان و در راستای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات گروه های فرهنگی منطقه، یک استودیو ضبط در این مجموعه احداث می شود.

اجرای پروژه مجتمع فرهنگی_ورزشی اندیشه شهر حمیدیا روی دور تند/ پیش بینی بهره برداری از پروژه تا فروردین ماه سال آینده

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، مراد علی الله وردی؛ شهردار حمیدیا «مجتمع فرهنگی_ورزشی اندیشه» را یکی از پروژه های بزرگ در دست اقدام شهرداری حمیدیا دانست و گفت: با وجود گذشت قریب به ۳ ماه از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه، این فاز اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نماچینی پروژه مذکور در حال انجام است، خاطرنشان کرد: به صورت همزمان، عملیات اجرای تاسیسات مکانیکی این پروژه فرهنگی_ ورزشی در دست اقدام است.

الله وردی با اشاره به عزم جدی مجموعه شهرداری حمیدیا جهت تسریع در روند اجرای پروژه مجتمع فرهنگی_ورزشی اندیشه، اظهارداشت: اهتمام جدی ما بر تکمیل و بهره برداری از این پروژه تا فروردین ماه سال ۱۴۰۳ است.

شهردار حمیدیا با بیان اینکه مجتمع مذکور برای استفاده خواهران و برادران طراحی شده است، عنوان کرد: محوطه این مجموعه به گونه ای طراحی شده که شهروندان می توانند در فضای باز این محوطه اقدام به برگزاری مراسم های ملی کنند.

وی در همین خصوص ادامه داد: همچنین این پروژه دارای یک سالن ۲۵۰ نفره ی چندمنظوره برای استفاده به عنوان قرائت خانه و محلی برای برگزاری همایش و اجرای برنامه های نمایشی خواهد بود.

الله وردی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل های خوب جوانان و نوجوانان منطقه اسدآباد و قاسم نقی در تولید محتوا در فضای مجازی، با نظر شهردار و سایر ذی نفعان و در راستای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات گروه های فرهنگی منطقه، یک استودیو ضبط در این مجموعه احداث می شود.

✅لینک ایتا
https://eitaa.com/hamidiashahr
✅لینک روبیکا
https://rubika.ir/hamidiashahr
✅لینک روبینو
https://rubika.ir/hamidiashahr
✅ لینک بله
https://ble.ir/hamidiashahr

✅لینک ارتباطی جهت انتقادات و پیشنهادات در پیام رسان ایتا
@Ravabetomoumy

📮روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حمیدیا
🆔@hamidiashahr

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group