۱۴۰۳/۰۲/۱۵

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

اطلاعیه شهرداری حمیدیا در خصوص جریمه تاخیر در پرداخت عوارض شهرداری/ به موجب ماده ۱۰قانون درآمد پایدار شهرداری ها روابط عمومی شهرداری حمیدیا طی اطلاعیه از شهروندان خواست پس از مشخص شدن مبلغ عوارض سریعا قبل از مهلت قانونی نسبت به پرداخت آن اقدام نموده تا شامل جریمه دیرکرد نگردند. ضمن تشکر از شهروندان محترم بابت مشارکت خود در پرداخت عوارض به استحضار میرساند، پرداخت عوارض و بهای خدمات شهرداریها و دهیاریها پس از موعد مقرر قانونی(۲ماه) و ابلاغ، موجب تعلق جریمه (در هنگام وصول) به میزان دو درصد(۲%) به ازای هر ماه نسبت به مدت تأخیر و حداکثر تا میزان بیست و چهار درصد(۲۴%) خواهد شد. لذا شهروندان پس از مشخص شدن مبلغ عوارض حداکثر ظرف مدت ۶۰روز نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام نموده تا مشمول جریمه دیرکرد نگردند. لازم به ذکراست زمان اعلام بدهی به مودی به منزله شروع زمان مهلت قانونی ۶۰روزه می باشد.

اطلاعیه شهرداری حمیدیا در خصوص جریمه تاخیر در پرداخت عوارض شهرداری/ به موجب ماده ۱۰قانون درآمد پایدار شهرداری ها

روابط عمومی شهرداری حمیدیا طی اطلاعیه از شهروندان خواست پس از مشخص شدن مبلغ عوارض سریعا قبل از مهلت قانونی نسبت به پرداخت آن اقدام نموده تا شامل جریمه دیرکرد نگردند.

ضمن تشکر از شهروندان محترم بابت مشارکت خود در پرداخت عوارض به استحضار میرساند، پرداخت عوارض و بهای خدمات شهرداریها و دهیاریها پس از موعد مقرر قانونی(۲ماه) و ابلاغ، موجب تعلق جریمه (در هنگام وصول) به میزان دو درصد(۲%) به ازای هر ماه نسبت به مدت تأخیر و حداکثر تا میزان بیست و چهار درصد(۲۴%) خواهد شد.

لذا شهروندان پس از مشخص شدن مبلغ عوارض حداکثر ظرف مدت ۶۰روز نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام نموده تا مشمول جریمه دیرکرد نگردند.

لازم به ذکراست زمان اعلام بدهی به مودی به منزله شروع زمان مهلت قانونی ۶۰روزه می باشد.

✅لینک ایتا
https://eitaa.com/hamidiashahr
✅لینک روبیکا
https://rubika.ir/hamidiashahr
✅لینک روبینو
https://rubika.ir/hamidiashahr
✅ لینک بله
https://ble.ir/hamidiashahr

✅لینک ارتباطی جهت انتقادات و پیشنهادات در پیام رسان ایتا
@Ravabetomoumy

📮روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حمیدیا
🆔@hamidiashahr

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group