۱۴۰۳/۰۲/۱۵

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

به مناسبت فرارسیدن هفته دولت به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا ، مراد علی الله وردی شهردار حمیدیا با فرارسیدن هفته دولت پیام تبریک صادر نمود که متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم 》اللّهمّ إنّا نرْغب إلیْک فی دوْلهٍ کریمهٍ تعزّ بها الْإسْلام و أهْله《 دوم تا هشتم شهریورماه که در تقویم ایران اسلامی مزین به نام دولت گشته است، یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و نمادی است ماندگار از تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی که همواره اثرات آن ساری و جاری است.

به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا ، مراد علی الله وردی شهردار حمیدیا با فرارسیدن هفته دولت پیام تبریک صادر نمود که متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

》اللّهمّ إنّا نرْغب إلیْک فی دوْلهٍ کریمهٍ تعزّ بها الْإسْلام و أهْله《

دوم تا هشتم شهریورماه که در تقویم ایران اسلامی مزین به نام دولت گشته است، یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و نمادی است ماندگار از تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی که همواره اثرات آن ساری و جاری است.

هفته دولت با نام دو شهید والا مقام شهیدان رجایی و باهنر مزیّن گردیده که بی تظاهری از بارزترین اخلاق شخصی آنها بود که نشان از وحدت بین مردم و دولت اسلامی است تا سرافرازی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران را فراهم سازد.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند، این ایام  را برای اعضای محترم  هیات دولت، ملت شریف ایران و تمامی کارمندان متعهد و عزیزان خدمت رسان به ویژه کارمندان و کارکنان شهرداری حمیدیا گرامی داشته و برای تمامی آنان آرزوی توفیق و سربلندی می نمایم.

✅لینک ایتا
https://eitaa.com/hamidiashahr
✅لینک روبیکا
https://rubika.ir/hamidiashahr
✅لینک روبینو
https://rubika.ir/hamidiashahr
✅ لینک بله
https://ble.ir/hamidiashahr

✅لینک ارتباطی جهت انتقادات و پیشنهادات در پیام رسان ایتا
@Ravabetomoumy

📮روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حمیدیا
🆔@hamidiashahr

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group