۱۴۰۳/۰۲/۱۵

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

پیام شهردار حمیدیا به مناسبت روز خبرنگار شهردار حمیدیا در پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، مراد علی الله وردی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار طی پیامی این روز را به خبرنگاران تبریک گفت . متن پیام شهردار به شرح زیر است: جان نباشد جز خبر در آزمون    هر که را افزون خبر جانش فزون حرکت دادن جوامع به سمت کشف حقایق و عبور از بحران ها تا رسیدن به روزنه های نور و روشنایی رسالتی بس مهم و بزرگ است که خبرنگار همواره برای رسیدن به آن تلاش نموده تا با نگاه خود با عبور از فراز و نشیب مسیرهای پیش رو جامعه را به سوی ساحل صبح آگاهی هدایت نماید و در دنیای کنونی این تلاش به مجاهدتی بس بزرگ تبدیل شده است. خبرنگار بر اساس باورهای اعتقادی و ملی خود همواره در تلاش است تا فارغ از نگاه و جهت گیری های سیاسی رسالت تاریخی خود را که همان اطلاع رسانی صحیح، سریع و شفاف است ، محقق سازد که به راستی رسالتی سترگ و ستودنی است. اکنون بر خود لازم می دانم ضمن نکوداشت سالروز شهادت شهید اهل قلم «محمود صارمی» و دیپلمات های مظلوم ایرانی در مزارشریف روز خبرنگار را بر شما تلاشگران عرصه قلم که با تعهد و بردباری خود نقش مهمی در شکوفایی جامعه بر عهده دارید تبریک و تهنیت عرض نمایم. مراد علی الله وردی شهردار حمیدیا

پیام شهردار حمیدیا به مناسبت روز خبرنگار

شهردار حمیدیا در پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، مراد علی الله وردی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار طی پیامی این روز را به خبرنگاران تبریک گفت .

متن پیام شهردار به شرح زیر است:

جان نباشد جز خبر در آزمون    هر که را افزون خبر جانش فزون

حرکت دادن جوامع به سمت کشف حقایق و عبور از بحران ها تا رسیدن به روزنه های نور و روشنایی رسالتی بس مهم و بزرگ است که خبرنگار همواره برای رسیدن به آن تلاش نموده تا با نگاه خود با عبور از فراز و نشیب مسیرهای پیش رو جامعه را به سوی ساحل صبح آگاهی هدایت نماید و در دنیای کنونی این تلاش به مجاهدتی بس بزرگ تبدیل شده است. خبرنگار بر اساس باورهای اعتقادی و ملی خود همواره در تلاش است تا فارغ از نگاه و جهت گیری های سیاسی رسالت تاریخی خود را که همان اطلاع رسانی صحیح، سریع و شفاف است ، محقق سازد که به راستی رسالتی سترگ و ستودنی است.

اکنون بر خود لازم می دانم ضمن نکوداشت سالروز شهادت شهید اهل قلم «محمود صارمی» و دیپلمات های مظلوم ایرانی در مزارشریف روز خبرنگار را بر شما تلاشگران عرصه قلم که با تعهد و بردباری خود نقش مهمی در شکوفایی جامعه بر عهده دارید تبریک و تهنیت عرض نمایم.

مراد علی الله وردی
شهردار حمیدیا

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group