۱۴۰۳/۰۲/۱۵

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

پیام تبریک شهردار حمیدیا به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا در این پیام آمده است: غدیر خم تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است . غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر عید عدالت و رهبری است . عید ولایت و امامت فرا می‌رسد و شیعیان جهان به شکرانه تکمیل دین و اتمام نعمت همگان با عرشیان و فرشیان این روز بزرگ را جشن خواهند گرفت. عید بزرگ و با شکوه غدیر ،بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است ، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمان های والای این نظام مقدس گام نهیم. اینجانب عید سعید غدیر خم، عید ولایت مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی(ع) رابه محضرحضرت  بقیه الله الاعظم(ارواحنا له الفدا) ، و عموم مردم شریف شهر حمیدیا  تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم. مراد علی الله وردی. شهردار حمیدیا

پیام تبریک شهردار حمیدیا به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا در این پیام آمده است:

غدیر خم تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت علی(ع) است . غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر عید عدالت و رهبری است . عید ولایت و امامت فرا می‌رسد و شیعیان جهان به شکرانه تکمیل دین و اتمام نعمت همگان با عرشیان و فرشیان این روز بزرگ را جشن خواهند گرفت.

عید بزرگ و با شکوه غدیر ،بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است ، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمان های والای این نظام مقدس گام نهیم.

اینجانب عید سعید غدیر خم، عید ولایت مولی الموحدین حضرت امیر المومنین علی(ع) رابه محضرحضرت  بقیه الله الاعظم(ارواحنا له الفدا) ، و عموم مردم شریف شهر حمیدیا  تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مراد علی الله وردی. شهردار حمیدیا

✅لینک ایتا
https://eitaa.com/hamidiashahr
✅لینک روبیکا
https://rubika.ir/hamidiashahr
✅لینک روبینو
https://rubika.ir/hamidiashahr
✅ لینک بله
https://ble.ir/hamidiashahr

✅لینک ارتباطی جهت انتقادات و پیشنهادات در پیام رسان ایتا
@Ravabetomoumy

📮روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حمیدیا
🆔@hamidiashahr

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group