۱۴۰۳/۰۵/۰۶

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

پیام تبریک شهردار شهرحمیدیا بمناسبت میلاد با سعادت وفرخنده حضرت مهدی موعود (عج)

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، مراد علی الله وردی طی پیامی نیمه شعبان ، میلاد با سعادت وفرخنده حضرت مهدی موعود (عج) را تبریک گفت. در متن این پیام آمده

“اللهم عجل لولیک الفرج”

پانزدهم شعبان روز میلاد خاتم الاوصیاء و یگانه منجی عالم بشریت است که زمین و زمان، ظهور او را به انتظار نشسته تا با شمیم آمدنش جانی دوباره گیرد و وعده های الهی را بر تحقق عدالت در سراسر عالم و پیروزی مستضعفان جهان را درک نمایند. انتظاری شیرین، که ایمان به آن زمینه ای برای خودسازی و تکامل در مسیر تقوای الهی است. امید که با ظهور مبارک و حضور بی مثالش، جهان رنگ صلح و آرامش را در سایه عدل الهی ببیند.

اکنون جهان بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور یگانه منجی عالم بشریت است و عدالت برای پای بوسی قدمش لحظه شماری می کند و بر ماست که در عصر غیبت، با انتظار فرج که از برترین عبادتهاست، همراه با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ظلم و ستم، زمینه ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم و از پیشگاه حضرت حق ظهورش را طلب نمائیم.

اینجانب، میلاد مسعود‌ یگانه‌ منجی عالم بشریت‌،حضرت ولی‌عصر را به همه مسلمین جهان و منتظران ظهور ، هموطنان عزیز و همکاران شهرداری حمیدیا تبریک و تهنیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج آن حضرت و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان جهان را مسالت دارم.

مراد علی الله وردی، شهردار حمیدیا،

نیمه-شعبان

حضرت-مهدی

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حمیدیا

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group