۱۴۰۳/۰۲/۰۸

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

شهردار حمیدیا، با صدور پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، متن پیام بدین شرح می باشد:

ایام شعبان المعظم، ماه منسوب به پیامبر رحمت و مهربانی به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت مزین گشته که قدومشان، روشنی بخش دلها و دیدگان، نامشان در تاریخ اسلام پر تلألو و سیره و منش شان چراغ راه هدایت است.

نامگذاری سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسین(ع)به عنوان روز پاسدار، ولادت سراسر نور قمر منیر بنی هاشم ابالفضل العباس (ع) به عنوان روز جانباز، ولادت سید الساجدین حضرت امام  زین العابدین(ع) به عنوان نمادی از ایستادگی و استقامت و ولادت باسعادت و سراسر نور فخر جهانیان مهدی موعود(عج) به عنوان روز جهانی مستضعفین نمایانگر پیوند عمیق و دلدادگی مردم و نظام اسلامی با خاندان عصمت و طهارت است. اینجانب با درود به ارواح پاک و مطهر شهداء و ارج گذاری به مقام پاسداران، جانبازان و ایثارگران میهن اسلامی، خجسته اعیاد فرخنده ی شعبانیه را به مردم شریف ایران اسلامی، به ویژه شهروندان شهر حمیدیا تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال ایام پرشور و نشاطی همراه با بهروزی و سلامتی را برای همه ایرانیان مسئلت می نمایم.

مراد علی الله وردی، شهردار حمیدیا

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group