۱۴۰۳/۰۲/۱۵

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

میدان ورودی شهر حمیدیا ساماندهی می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، سید امیر حسین آسایش، مسئول واحد طرح و مطالعات شهرداری حمیدیا با اشاره به عزم جدی در راستای ساماندهی میدان محمد رسول الله (ص) گفت: پس از انتخاب مشاور و روند روبه جلو طراحی این میدان به قطر ۱۰۰ متر، مشکلاتی از جمله وجود دکل فشار قوی واقع در میدان و رعایت حریم های قانونی آن سبب کندسازی روند اجرای اقدامات و ایجاد مشکلاتی در امر طراحی فضای سبز و المان میدان شد.

وی ادامه داد: شهرداری حمیدیا به جهت قرارگیری این میدان در ورودی شهر حمیدیا و به عنوان راه ارتباطی به صفائیه و محورهای پیرامون، نگاه ویژه ای به آن داشته و مسائل مربوط به آن را با جدیت دنبال می کند.

آسایش بیان کرد: در این راستا طی بررسی و جلسات متعدد شهرداری، مشاور اقدام به اصلاح طرح کرده و در حال حاضر طرح مذکور، مراحل روند بررسی نهایی و تاییدیه دفتر فنی استانداری را طی می کند.

مسئول واحد طرح و مطالعات شهرداری حمیدیا اضافه کرد: در طراحی میدان محمد رسول الله (ص) عناصری چون فضای سبز، مسیرهای ارتباطی و نورپردازی پیش بینی شده است.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group