۱۴۰۳/۰۵/۰۶

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

طرح تعویض و نوسازی آسفالت خیابان امیر المومنین(ع) شهر حمیدیا کلید خورد

اظر و مسئول واحد عمران شهرداری حمیدیا از اجرای طرح تعویض و نوسازی آسفالت خیابان امیر المومنین(ع) شهر حمیدیا خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، محسن عاصی، ناظر و مسئول واحد عمران شهرداری حمیدیا با بیان اینکه آسفالت و بهسازی معابر عمومی و اصلی در اولویت اقدامات عمرانی شهرداری قرار دارد، گفت: در ادامه اقدامات بهینه شهرداری حمیدیا در زمینه ساماندهی ترافیکی و تعویض خیابان امیرالمومنین و کنترل ایمن در تردد وسایل نقلیه عبوری در این مسیر، طرح تعویض و نوسازی آسفالت خیابان امیر المومنین(ع) تعریف شد.

مهندس عاصی افزود: پس از تملک زمین و منازل موجود در مسیر و در ادامه آن هماهنگی و مکاتبه با سازمان آب و فاضلاب استان یزد جهت احداث خط لوله اصلی فاضلاب و انشعابات آن و همچنین در راستای افزایش بهره وری و بهره مندی اهالی خیابان، از آب شرب بهتر و با فشار مناسب، اقدام به جمع آوری و زیرسازی آسفالت این خیابان شد.

ناظر و مسئول واحد عمران شهرداری حمیدیا ادامه داد: امید است باتوجه به رفع موانع موجود، ظرف یکماه آینده سنگ جدول این خیابان نصب و عملیات  زیرسازی و اجرای لایه آسفالت نهایی به اتمام برسد.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group