۱۴۰۳/۰۲/۰۷

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

اقدامات انجام شده توسط شهرداری حمیدیا می تواند به عنوان الگویی عملیاتی، در سایر شهرها مبدل شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد گفت: اقدامات انجام شده توسط شهرداری حمیدیا می تواند به عنوان الگویی عملیاتی، در سایر شهرها مبدل شود.
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، سید علی حسینی منش، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد در نشست مشترک با شهردار و اعضای شورای شهر حمیدیا، یکی مطالبات مردم شهرستان یزد را ساماندهی اتباع خارجی دانست و گفت: اساس عمل در مواجهه با مسئله اتباع خارجی، ساماندهی اتباع خارجی مجاز است.
 
 
وی به شکل گیری عزم عمومی و جدی در بحث ساماندهی اتباع خارجی در سطح شهرستان یزد، اشاره کرد.
 
 
حسینی منش در ادامه به تفاوت های فرهنگی بین مردمان کشورهای مختلف اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت سامان اقداماتی در جهت ارائه آموزش به اتباع خارجی و تبیین بایدها و نباید فرهنگی و اجتماعی، ارائه آموزش های لازم به این افراد در حال انجام است.
 
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه استفاده از ظرفیت مردم محلی در امر ساماندهی اتباع، مهم و موثر است، گفت: به طور کلی اجرای موفقیت آمیز طرح ساماندهی اتباع خارجی در گرو هم افزایی دستگاه های متولی و همراهی مردم استان است.
 
 
وی همچنین به اقدامات شهرداری حمیدیا در راستای ساماندهی ضایعاتی های غیر مجاز این شهر اشاره و خاطرنشان کرد: واحدهای ضایعاتی شهر باید جمع آوری و به شهرک ضایعات یزد منتقل شوند تا شاهد کاهش رشد قارچ گونه این واحدها در بافت شهری و مسائل و مشکلات مبتلا به آن باشیم.
 
 
حسینی منش در ادمه از تلاش ها و فعالیت های انجام شده توسط شهرداری حمیدیا، کلانتری ۱۴ ابوذر و مجموعه بسیج؛ در جهت مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی ضایعاتی ها قدردانی کرد و گفت: برخی از اقدامات انجام شده در این شهر می تواند به عنوان الگویی عملیاتی، در سایر شهرها اجرایی شود.
 
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قرارگیری در آستانه عید نوروز و سال جدید، اظهارداشت: براساس پیش بینی ها امسال برخلاف دو سال گذشته شاهد انجام سفرهای نوروزی به اقصی نقاط کشور و به ویژه استان یزد خواهیم بود لذا باید تمهیدات لذا برای استقبال از میهمانان نوروزی و برقراری گشت های روزانه و شبانه در این ایام، اندیشیده شود.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group