۱۴۰۳/۰۵/۰۶

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

پیگیری های ویژه شهرداری حمیدیا برای ساماندهی ضایعاتی های مستقر در شهر/ حفظ امنیت و آرامش شهروندان در ایام نوروز با همکاری شهرداری، کلانتری ۱۴ و بسیج

مهندس امیرشاکری؛ شهردار حمیدیا از پیگیری مستمر شهرداری حمیدیا جهت ساماندهی ضایعاتی  های مستقر  در این شهر خبرداد. 
 
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، مهندس امیر شاکری شهردار حمیدیا در نشست مشترک با معاون سیاسی امنیتی فرماندار یزد که با حضور رئیس شورا اسلامی شهر حمیدیا برگزار شد، موضوع ساماندهی ضایعاتی های شهر را فصل مشترک مطالبات مردم در دیدارهای مردمی؛ در مساجد شهر عنوان کرد و گفت: استقرار این واحدهای بدون مجوز در حاشیه شهر سبب ایجاد معضلاتی به ویژه در حوزه مباحث بهداشتی و اجتماعی برای شهروندان شده است.
 
 
شهردار حمیدیا ادامه داد: به منظور پیگیری این موضوع جلسات مختلفی با مسئولین مربوطه از جمله نیروی انتظامی، فرمانداری، شبکه بهداشت، اصناف و اماکن عمومی برگزار شد که ماحصل آن همکاری نیروی انتظامی، اماکن عمومی و شهرداری حمیدیا در پلمب اماکن غیرمجازی که به عنوان ضایعاتی در حاشیه شهر فعالیت می کردند، شد.
 
 
مهندس شاکری خاطرنشان کرد: در ادامه این اقدام، جلسه ای با حضور نماینده دادستانی، فرماندار یزد و دیگر مسئولین مربوطه در محل شهرداری حمیدیا برگزار و مقرر شد فکر اساسی در جهت ساماندهی جمع آوری ضایعاتی ها از جمله از طریق تسریع در عملیات اجرایی سایت شهرستان یزد، اندیشیده شود.
 
 
وی با بیان اینکه این جلسه نیز در راستای پیگیری موضوعات جلسات قبلی برگزار شده است، اظهارداشت: مسئولین شهرستان یزد و شهرداری حمیدیا در امر ساماندهی ضایعاتی های شهر و جمع آوری ضایعاتی های بدون مجوز مصمم هستند لذا پیگیری های و اقدامات لازم را تا حصول نتیجه انجام خواهد شد.
 
 
شهردار حمیدیا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قرارگیری در آستانه سال جدید و عید نوروز، به بیان برنامه های شهرداری حمیدیا در ایام نوروز پرداخت و گفت: برقراری گشت های مشترک شبانه با کلانتری ۱۴ و بسیج یکی از برنامه هایی است که امسال ویژه تر از سال گذشته برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان در ایام نوروز، در دستور شهرداری حمیدیا قرار دارد.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group