۱۴۰۳/۰۲/۱۵

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

مصوبات جلسه شورای اسلامی شهر حمیدیا در تاریخ ۲۵ دی۱۴۰۰

شانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر حمیدیا در تاریخ ۲۵ دی۱۴۰۰ برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، مصوبات جلسه شورای اسلامی شهر حمیدیا در تاریخ ۲۵ دی۱۴۰۰ را می خوانید.
 
۱-لایحه شماره ۱۱۳۰۶ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ شهرداری به شرح ذیل:
 
“باصلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام ، به پیوست تصویر درخواست شماره ۱۰۰۱ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ آقای مهدی زارع صاحب امتیاز کانون تبلیغاتی شایان مستاجر  تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر ارسال میگردد .لذا با توجه به اینکه شهرداری در نظر دارد قرارداد نامبرده را تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ با افزایش ۱۵ درصدی طبق تبصره یک ماده چهارقرارداد تمدید نماید. خواهشمند است در صورت موافقت اجازه فرمایید اقدام لازم به عمل آید.”
 
 پس ازطرح درکمیسیون برنامه و بودجه، در صحن علنی شورا مطرح و با عنایت به نامه شماره ۵۷۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ این شورا و با توجه به اینکه مستاجر حاضر به تمدید قرارداد با نرخ کارشناسی نشده است. با درخواست تمدید قرارداد شماره ۳۹۶۱ (سال ۱۳۹۹) مخالفت گردید و مقرر شد شهرداری طبق آیین نامه مالی با قیدفوریت نسبت به برگزاری مزایده عمومی اقدام نماید.
 
۲-لایحه شماره ۸۵۱۴ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ شهرداری به شرح ذیل:
 
“باصلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام ، به استناد بند ۱۲ و ۱۴ ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال ۱۳۷۵ و اصلاحیه های بعدی شهرداری در نظر دارد از طریق مزایده عمومی سالن ورزشی پارک ارکیده را طبق قیمت کارشناسی  به صورت اجاره واگذار نماید.در صورت موافقت  نتیجه را امر به ابلاغ نمایید.”
 
 پس ازطرح درکمیسیون برنامه و بودجه ،ضمن رعایت کلیه ضوابط و مقررات مالی و اداری، با درخواست شهرداری مبنی بر اجاره  سالن ورزشی پارک ارکیده ، بر اساس قیمت پایه کارشناسی  و از طریق برگزاری مزایده عمومی  موافقت گردید.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group