۱۴۰۳/۰۵/۰۶

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

پایان عملیات اسکلت بتنی اولین پروژه فرهنگی_ ورزشی شهر حمیدیا در محله قاسم نقی و اسد آباد

ناظر پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی اندیشه از پایان عملیات اسکلت بتنی اولین پروژه فرهنگی ورزشی شهر حمیدیا خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، عباس پارسائیان، ناظر پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی اندیشه، لازمه توسعه شهرها را توسعه محلات و مناطق مختلف شهر دانست و گفت: با توجه به ضرورت توسعه زیرساخت های فرهنگی در محلات قاسم نقی و اسد آباد و تاثیر مستقیم و غیر مستقیم این مهم؛ در بهبود کیفیت زندگی شهروندان و جلوگیری از بروز برخی از آسیب های اجتماعی، شهرداری حمیدیا اقدام به تعریف پروژه مجتمع فرهنگیورزشی اندیشه در این محلات کرد.

 

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی_ ورزشی اندیشه دارای دو هزار مترمربع زیربنا است، اظهارداشت: عملیات اجرایی فاز یک مجتمع فرهنگی_ورزشی اندیشه شامل اجرای کامل اسکلت بتنی این مجتمع دو طبقه، از اواسط دی ماه سال گذشته آغاز و با جدیت و مطابق با استاندارهای موجود پیگیری شد.

 

پارسائیان از اتمام عملیات اجرایی فاز یک مجتمع مذکور خبرداد و تصریح کرد: برای اجرای این فاز ۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است و به زودی عملیات اجرای فاز ۲ پروژه شامل تکمیل کامل فرهنگسرا آغاز می شود.

 

ناظر پروژه مجتمع فرهنگی_ورزشی اندیشه شهر حمیدیا با بیان اینکه این مجتمع برای استفاده خواهران و برادران طراحی شده است، عنوان کرد: محوطه این مجموعه به گونه ای طراحی شده که شهروندان می توانند در فضای باز این محوطه اقدام به برگزاری مراسم های ملی کنند همچنین این پروژه دارای یک سالن ۲۵۰ نفره ی چندمنظوره برای استفاده به عنوان قرائت خانه و محلی برای برگزاری همایش و اجرای برنامه های نمایشی خواهد بود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل های خوب جوانان و نوجوانان منطقه اسدآباد و قاسم نقی در تولید محتوا در فضای مجازی، با نظر شهردار و سایر ذی نفعان و در راستای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات گروه های فرهنگی منطقه، یک استودیو ضبط در این مجموعه احداث می شود.

 

 

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group