۱۴۰۳/۰۲/۰۷

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

مصوبات جلسه شورای اسلامی شهر حمیدیا در تاریخ ۱۸ دی۱۴۰۰

پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر حمیدیا در تاریخ ۱۸ دی۱۴۰۰ برگزار شد.  
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، مصوبات جلسه شورای اسلامی شهر حمیدیا در تاریخ ۱۸ دی۱۴۰۰ را می خوانید.
 
۱-لایحه شماره ۱۱۳۴۰ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ شهرداری به شرح ذیل:
 
“باصلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام ، به استناد بند ۱۲ و ۱۴ ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال ۱۳۷۵ و اصلاحیه های بعدی آن و با عنایت به صورتجلسه شماره ۱۱۶۷ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ در خصوص برگزاری مسابقه والیبال به مناسبت ایام ا… دهه فجر در شهر حمیدیا خواهشمند است اجازه فرمایید تا سقف مبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰  ریال از ردیف ۲۵۱۲۰۲۰۰۵ به نام اجرای برنامه های آموزشی-مذهبی و فرهنگی برداشت و جهت برگزاری مسابقه هزینه گردد. لذا در صورت موافقت نتیجه را امر به ابلاغ نمایید.”
 
پس ازطرح درکمیسیون فرهنگی، در صحن علنی شورا مطرح و با عنایت به صورتجلسه شماره ۱۱۶۷ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ در خصوص برگزاری مسابقه والیبال به مناسبت ایام ا… دهه فجر در شهر حمیدیا با پرداخت مبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از محل ردیف ۲۵۱۲۰۲۰۰۵ به نام اجرای برنامه های آموزشی-مذهبی و فرهنگی موافقت گردید.
 
۲-لایحه شماره ۱۱۳۰۰ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ شهرداری به شرح ذیل:
“باصلوات بر محمد و آل محمد(ص) و با احترام ، به استناد بند ۱۲ و ۱۴ ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال ۱۳۷۵ و اصلاحیه های بعدی آن و با عنایت به صورتجلسه شماره ۱۰۸۷۵ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ فی مابین شهرداری حمیدیا و آقای رحمت ا.. دشتی به کد نوسازی ۱۶-۸۴-۱۰-۱ در خصوص تملک زمین نامبرده به مساحت
۴۰/۹۰ متر مربع از عرصه و مساحت ۸۱/۸۰ متر مربع از اعیانی واقع در تقاطع فاطمیه که در طرح تعریض خیابان قرار گرفته است و بر اساس نظریه هیئت کارشناسی ارزیابی شده و به مبلغ ۱/۴۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال توافق و تراضی حاصل شده است و همچنین باقیمانده پلاک از پرداخت حق تشرف معاف گردیده است. لذا اجازه فرمایید پس از آزاد سازی محل و اصلاح سند و تایید واحد حقوقی مبلغ مذکور از محل ردیف ۵۲۶۰۱۰۰۱ برداشت و در وجه نامبرده پرداخت گردد. “
پس ازطرح درکمیسیون برنامه و بودجه، در صحن علنی شورا مطرح و با عنایت به نظریه هیئت ارزیابی و صورتجلسه شماره ۱۰۸۷۵ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ کمیسیون تملک املاک در مسیرطرح های عمرانی فی مابین شهرداری حمیدیا و آقای رحمت ا.. دشتی با کد نوسازی ۱۶-۸۴-۱۰-۱ در خصوص تملک زمین نامبرده به مساحت ۴۰/۹۰ متر مربع از عرصه و مساحت ۸۱/۸۰ متر مربع از اعیانی، با پرداخت مبلغ ۱/۴۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از محل ردیف ۵۲۶۰۱۰۰۱ پس از آزاد سازی محل و اصلاح سند ، در وجه آقای رحمت ا.. دشتی موافقت گردید. ضمناً باقیمانده ملک نامبرده از پرداخت حق تشرف معاف میگردد.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group