۱۴۰۳/۰۲/۰۷

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

مسجد جامع نجف آباد؛ میعادگاه پنجمین دوشنبه های مردمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حمیدیا

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرحمیدیا در قالب طرح دوشنبه های مردمی، در مسجد جامع نجف آباد حضور یافتند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، در راستای پیگیری مطالبات مردم و احصاء مشکلات موجود در محلات، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حمیدیا در قالب طرح «دوشنبه های مردمی» با حضور در مسجد جامع نجف آباد، با مردم این محله دیدار و از نزدیک به بررسی مسائل، مشکلات و دغدغه های آن ها پرداختند.

 

از جمله مطالبات مردم در این دیدار؛ تسریع در تملک، تعریض، جدول گذاری و روشنایی خیابان مسجد جامع نجف آباد، بهسازی پارک آلاله ها، عسکری و نرده کشی ورودی آن ها، اصلاح تقاطع خیابان شهید مدنی و خیابان مسجد جامع، ایجاد بازارچه محلی جنب مسجد جامع نجف آباد، ساماندهی پیاده رو و روشنایی خیابان شهدای نجف آباد، تهیه طرح تفصیلی و تعیین معابر اراضی کشاورزی نجف آباد و ممانعت از ساخت و سازهای بی ضابطه در آن تا تهیه طرح بود.

 

مرمت آسفالت معابر سطح محله به ویژه مسیرهای پرتردد، جمع آوری پسماند و نظافت معابر و الزام مالکین به جمع آوری نخاله های ساختمانی، تغییر در ساعت کاری و درج در قرار داد سالن ورزشی غدیر جهت رعایت حال اهالی و مجاورین، نصب تابلوهای راهنما جهت محله بالا و پایین نجف آباد و پیگیری اجرای فاضلاب شهری محل نجف آباد از دیگر موارد مطرح شده توسط مردم بشمار می رود.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group