۱۴۰۳/۰۲/۱۵

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

بازدید شهردار حمیدیا از روند اجرای عملیات حفاری فاضلاب خیابان امیرالمومنین/ آغاز عملیات آسفالت این خیابان بلافاصله پس از اتمام عملیات حفاری

شهردار حمیدیا از پروژه اجرای عملیات حفاری فاضلاب خیابان امیرالمومنین بازدید و در جریان پیشرفت اجرای این پروژه قرارگرفت.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، مهندس امیرشاکری، شهردارحمیدیا در حاشیه بازدید از روند اجرای عملیات حفاری فاضلاب خیابان امیرالمومنین، با بیان اینکه تعریض خیابان امیرالمومنین یکی از اولویت های شهرداری حمیدیا در سال های اخیر بوده است، گفت: این خیابان؛ راه اصلی ارتباطی بین بلوارهای شهید دشتی و پاسداران است که با توجه به حجم بالای ترافیک عبوری از این خیابان، تعریض و آزادسازی آن در دستورکار شهرداری قرار گرفت.

 

وی با اشاره به صرف اعتبار قابل توجه توسط شهرداری جهت تعریض بخشی از خیابان مذکور، اظهارداشت: سال گذشته طرح این خیابان به مرحله آسفالت رسید اما در پی استعلام از دستگاه های خدمات رسان، شرکت آب و فاضلاب خواستار اجرای شبکه فاضلاب این خیابان به عنوان شبکه ارتباطی بین خط پاسداران و خط بلوار شهید دشتی؛ قبل از اجرای آسفالت شد.

 

شهردار حمیدیا ادامه داد: متاسفانه بنابر دلایل مختلف پروژه اجرای شبکه فاضلاب چند ماه به طول کشید اما اخیرا با رایزنی های شهرداری و شورای اسلامی شهر حمیدیا، عملیات اجرای این پروژه آغاز شده و امیدواریم تا یک ماه و نیم آینده پروژه فاضلاب خط امیرالمومنین به پایان برسد تا بلافاصله پس از آن، عملیات سنگ جدول گذاری، آسفالت، و پیاده رو سازی مسیر آغاز شود.

 

شایان بذکر است که سال گذشته عملیات جا به جایی کلیه تیرها و روشنایی خیابان امیر المومنین توسط شهرداری حمیدیا انجام شده است.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group