۱۴۰۳/۰۲/۰۷

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

تمدید بیمه آتش سوزی ساختمان های مسکونی و تجاری شهر حمیدیا برای دومین سال متوالی/ ساختمان ها تا سقف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بیمه شدند

کارشناس امور اداری شهرداری حمیدیا گفت: برای دومین سال متوالی بیش از ۲۱ هزار و ۶۰۰ ساختمان مسکونی و تجاری شهر حمیدیا در برابر حوادث بیمه شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، مهدی هادی زاده؛ کارشناس امور اداری شهرداری حمیدیا با اشاره به اهمیت بیمه ساختمان های مسکونی و تجاری در برابر حوادث احتمالی، گفت: برای دومین سال متوالی ۲۱ هزار و ۶۶۰ ساختمان مسکونی و تجاری محدوده شهر حمیدیا در برابر حوادثی نظیر آتش سوزی، صاعقه و انفجار بیمه شدند.

وی با بیان اینکه این ساختمان تا سقف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در برابر حوادث بیمه شده اند، اظهارداشت: بر این اساس، اثاثیه و ملک ۱۹ هزار و ۲۱۰ ساختمان مسکونی شهر؛ به ترتیب ۹۰۰ میلیون ریال و ۶۰۰ میلیون ریال در برابر حوادث بیمه شدند.

هادی زاده با اشاره به بیمه دو هزار ۴۵۰ واحد تجاری شهر، خاطرنشان کرد: براساس قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه دی، خسارت وارد شده به ملک ساختمان های تجاری تا سقف یک میلیاد و ۵۰۰میلیون ریال پرداخت می شود.

کارشناس امور اداری شهرداری حمیدیا عنوان کرد: شهروندان می توانند در صورت بروز حادثه، با در دست داشتن گزارش سانحه از کلانتری و آتش نشانی، به شهرداری حمیدیا مراجعه نموده تا جهت اخذ مبلغ خسارت به شرکت بیمه معرفی گردند.

وی در پایان از ارائه تخفیف۱۰ درصدی شرکت بیمه طرف قرارداد، به ساختمان های مسکونی و تجاری خواهان افزایش سرمایه خبرداد.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group