۱۴۰۳/۰۲/۰۱

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

نگاه ویژه شهرداری حمیدیا به مقوله بسیج/ تعامل بالای بسیج و شهرداری حمیدیا/ بحران کرونا ظرفیت های بسیج را بیش از پیش به جامعه نمایاند

شهردار حمیدیا به نگاه ویژه شهرداری حمیدیا به مقوله بسیج اشاره کرد و گفت: معتقدیم حضور بسیج در بحث مدیریت شهری حمیدیا می تواند الگوی خوبی از تعامل بین مدیریت شهری و بسیج محلات، در سطح استان باشد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، مهندس امیر شاکری؛ شهردار حمیدیا در همایش بزرگ بانوان بسیجی شهر حمیدیا ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، به نگاه ویژه شهرداری حمیدیا به مقوله بسیج اشاره کرد و گفت: معتقدیم حضور بسیج در بحث مدیریت شهری حمیدیا می تواند الگوی خوبی از تعامل بین مدیریت شهری و بسیج محلات، در سطح استان باشد.

 

وی با بیان اینکه وقوع بحران کرونا ظرفیت ها و پتانسیل های بسیج در پیشبرد برنامه های شهری را بیش از پیش بر همگان روشن کرد، اظهارداشت: در این مقطع زمانی برادران و خواهران بسیجی در اجرای پروتکل های بهداشتی، ضدعفونی شهر، اعمال محدودیت در ورودی شهر و تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی همراه و همگام با مجموعه شهرداری حمیدیا شده و با حضور فعالانه خود در مدیریت کرونا، نقش آفرینی کردند.

 

شهردار حمیدیا خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع آب سیب برای بیماران و کادر بهداشت و درمان بیمارستان ها، برای اولین بار در سطح کشور به همت بانوان شهر حمیدیا صورت گرفت و به دنبال این اقدام الگویی ارزشمند از سوی بانوان شهر، سایر مردم اقدام به کمک به بیمارستان ها کردند.

 

مهندس شاکری همچنین به تعامل و ارتباط خوب بین مجموعه بسیج و شهرداری حمیدیا اشاره و تصریح کرد: اقدامات و فعالیت های متعددی با همکاری این دو مجموعه در شهر حمیدیا انجام شده و خواهد شد و امیدواریم در پرتو استفاده بیش از پیش از ظرفیت ها و پتانسیل های مجموعه بسیج و تقویت هرچه بیشتر همدلی های بین دو مجموعه، بتوانیم اهداف و برنامه های شهر را محقق کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به احداث بوستان بانوان ریحان به همت و تلاش مجموعه شهرداری و شهرداران سابق حمیدیا احداث و بخشی از عملیات اجرایی آن، سال گذشته تکمیل شد، اظهارداشت: نگاه ما به این بوستان، متفاوت از سایر پارک ها و بوستان ها است و این مجموعه با توجه به پتانسیل های موجود میتواند به همت بانوان؛ به قطب فرهنگی و مرکزی برای نشر ارزش های اسلامی، تبیین و ترویج فرهنگ صحیح خانواده، و اصلاح سبک زندگی تبدیل شود.

 

شهردار حمیدیا با بیان اینکه زیرساخت ها و امکانات لازم توسط شهرداری حمیدیا برای نقش آفرینی بانوان و تبدیل بوستان به قطب فرهنگی منطقه فراهم شده، از اعلام آمادگی شهرداری برای دریافت برنامه ها و پیشنهادات مربوط به این حوزه و فعالیت بانوان در مجموعه خبرداد.

 

مهندس شاکری در پایان از فعالیت ها و اقدامات پایگاه های حوزه مقاومت بسیج بنت الهدای وپایگاه مقاومت بسیج شهرداری حمیدیا قدردانی کرد.

 

شایان بذکر است که همایش بزرگ بانوان بسیجی شهر حمیدیا به همت پایگاه مقاومت بسیج کمیل شهرداری حمیدیا برگزار شد.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group