۱۴۰۳/۰۲/۰۱

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

شفافیت، تعامل و تکریم ارباب رجوع سرلوحه برنامه های شهرداری حمیدیا

مرادعلی الله وردی شهردار حمیدیا در بازدید از مناطق مختلف شهر حمیدیا گفت : شفافیت، تعامل، تکریم ارباب رجوع و همکاری با شهروندان شهر حمیدیا، هیئت های مذهبی، اصحاب رسانه، پایگاه های مقاومت بسیج، معتمدین محلات و مساجد از جمله مهمترین برنامه های شهرداری حمیدیا در سال جدید است.
او با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی در شهرداری حمیدیا باید عملی شود ، تصریح کرد: خدمت به مردم به بهترین شکل و شیوه ممکن اگر خالصانه و بی منت باشد دارای ارزش است چرا که خدمت به مردم در جهان بینی اسلامی و آموزه های دینی مقدمه قرب الهی است.
شهردار حمیدیا با بیان اینکه لینک ارتباط مردمی جهت انتقادات و پیشنهادات در راستای تکریم ارباب رجوع راه اندازی شده است، افزود: با کمک همه شهروندان و تلاش همه همکاران در شهرداری حمیدیا، توسعه و آبادانی و پیشرفت هرچه بیشتر شهر حمیدیا محقق خواهد شد.
الله وردی گفت: همشهریان می توانند با مراجعه به آیدی رسمی روابط عمومی شهرداری حمیدیا به نشانی @Ravabetomoumy انتقادات پیشنهادات و مشکلات محله و شهر را مطرح کنند.
شهردار حمیدیا بیان کرد: شهرداری حمیدیا تمام تلاش خود را برای رفاه و آسایش شهروندان انجام خواهد داد.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group