۱۴۰۳/۰۲/۰۱

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

پیام تبریک شهردار حمیدیا به مناسبت سال نو وحلول ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا ،
مراد علی الله وردی در پیامی؛ فرا رسیدن آغاز سال ۱۴۰۲ و حلول ماه مبارک رمضان را به مردم شریف شهر حمیدیا به ویژه شاغلان در عرصه مدیریت شهری و خانواده آنها، تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِنْکَ  وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ

(آیه شریفه ۱۱۴ سوره مبارکه مائده)

بهار پرطراوت، نشانه قدرت لایزال الهی و شادباش طبیعت است، که سیل نعمت و برکت را به آستان زمین می آورد و آسمان را سخاوتی هزارباره می بخشد.

نوروز، فرصتی دوباره جهت تأمل انسان در گردش روزگار و احوال خویش و استعانت از درگاه الهی برای رسیدن به احسن الحال، مجالی برای نو شدن، و ترجمانی از نیاز انسان‌ها به تکامل در مسیری مقدس و آکنده از نشانه‌های قدرت حضرت حق است.

سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب توأم با موفقیت‌های بزرگ و اتفاقات و رخدادهای تلخ و شیرین برای مردم ایران بود؛ ایستادگی سرافرازانه و مقاومت همدلانه ملت غیور ایران، باری دیگر، با گذر از دسیسه ها، با تحمل سختیها و با بهره گیری از فرصتها نشان داد، که زندگی به سوی بهبودی رهنمون می شود.

شهردار حمیدیا اظهار داشت.

نوروزی که آمیخته با رایحه‌ی رمضان
و قرابت با قدر است را به مردم شهر حمیدیا، تبریک و تهنیت عرض نموده و در این بهار طبیعت، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امام شهدا و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان را گرامی داشته و در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، از آستان حضرت احدیت، توفیق تهذیب نفس به برکت قرآن و ماه رحمت الهی در جهت رشد و شکوفایی هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) را مسئلت می نماید.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر حمیدیا

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group