۱۴۰۳/۰۲/۰۵

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

بازدید استاندار یزد از محلات شهر حمیدیا و حضور در نشست شورای توسعه شهرستان یزد + فیلم

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، با حضور  استاندار یزد دکتر مهران فاطمی و هیئت همراه از پروژه بلوار جهاد، اراضی  موات محله اسد آباد، میدان سنگ چین- میدان شهدای زن، میدان حضرت محمد رسول الله، شهرک اندیشه و پارک مهر، اراضی مسجد الزهرا  بازدید شد.

در ادامه این برنامه نشست شورای توسعه شهرستان یزد به ریاست استاندار یزد برگزار گردید،  دکتر مهران فاطمی در حاشیه این نشست، حمیدیا را یکی از مناطق انقلابی و شهید پرور شهرستان یزد دانست و گفت: پیرو سلسله برنامه های حضور در محلات، شهرها وشهرستان های استان در روزهای جمعه، امروز با حضور در شهر حمیدیا از نزدیک مسائل و دغدغه ها احصاء و تصمیمات لازم برای حل آن اتخاذ شد. وی با اشاره به تصویب حدود ۱۲ مصوبه در جریان سفر به این شهر، اظهار داشت: یکی از مهمترین مصوبات امروز حل مشکلت ملک اراضی برای اجرا بلوار جهاد، از طریق اصلاح حریم و محدوده شهر حمیدیا بود.

استاندار  یزد در بخش دیگری از سخنانش به قرارگیری خط ریل راه آهن در شهر و سانحه خیزی آن، با توجه به نبود دیوار حائل اشاره کرد و افزود: در این راستا حدود ۱۵۰۰ متر دیوار حائل آن به صورت مشارکتی بین شهرداری و راه آهن انجام می‌شود.

وی در پایان با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در خصوص ورودی شهرک اندیشه، بیان کرد: با هماهنگی سپاه مسئله مربوطه پیگیری، آزادسازی‌ها انجام و میدان تکمیل خواهد شد.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group