۱۴۰۳/۰۱/۳۱

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

تهیه طرح ۵ ساله شهر حمیدیا/ پیوست فرهنگی به عنوان اولویت برنامه های ما است

الله وردی با اشاره به اولویت های اجرای شهرداری حمیدیا گفت: ما سعی کرده ایم در تمامی طرح های خود پیوست فرهنگی را رعایت کنیم.
 
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا و به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراد علی الله وردی شهردار حمیدیا در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: رویکرد شهرداری ایجاد رضایتمندی مخاطبین و مردم در توسعه خدمات در شهر است.

 

وی افزود: تسریع و تسهیل کار مردم اعتمادسازی به منظور ارائه خدمات به عنوان شاخصه های عملکردی ما است که خوشبختانه فعالیت های فرهنگی و آموزشی  با حمایت شهرداری در حال انجام است.

 

الله وردی ادامه داد: یکی از اقدامات ما در جهت جلب مشارکت های مردمی در برنامه های شهری بوده است که در واحدهای مختلف شهرداری به پاسخگویی در خصوص مشکلات در شهر گام برداشته شده است.

 

شهردار حمیدیا بیان کرد: فعال کردن کمیسیون سرمایه گذاری یکی از اقدامات ما در شهرداری حمیدیا بوده که سعی کرده ایم در زمینه جذب سرمایه گذاران گام برداریم.

 

وی گفت: ۵۶ هکتار فضای سبز، ۲۷ بوستان با ۳۱ هکتار، ۱۰ مخزن آب غیرشرب و فضای سبز، اجرای لوله گذاری برای ۴۰ هکتار فضای سبز، اجرای آبیاری تحت فشار برای ۴ هکتار فضای سبز از جمله اقدامات ما در این زمینه بوده است.

 

الله وردی تصریح کرد: زیرسازی مابر با ۱۸ هزار متر مربع با اعتبار سه و نیم میلیارد تومان، پروژه روکش آسفالت با مشارکت کشور با اعتبار هشت میلیارد تومان، محوطه سازی پارک غدیر، احداث شیب معابر و دفع آب های سطحی، احداث اصلا ترافیکی مسجد نجف آباد، اصلاح هندسی پل شهید قهاری سعید، نصب علائم ترافیکی با اعتبار ۱۹۰ میلیون تومان از جمله این اقدامات در شهرداری حمیدیا است.

 

وی افزود: طرح ۵ ساله شهرداری حمیدیا از جمله اقدامات ما بوده است

 

شهردار حمیدیا ادامه داد: یکی از اولویت های ما پیوست های فرهنگی است که نقشه های فرهنگی را در شهرداری ایجاد کردیم که برگزاری مراسم های مناسبتی با مشارکت مردمی، شب شعر عطش عشق، اجرای گروه های سرود، ویژه برنامه های بانوان،

 

وی افزود: الان ۱۸ طرح عمرانی در حال اجرا داریم که سعی داریم به زودی آنها را به بهره برداری برسانیم.

 

محمدرضا جعفری نجف آبادی رئیس شورای اسلامی شهر حمیدیا بیان کرد: شورای ششم شهر حمیدیا شعار خود را عدالت محوری در محلات قرار داده است و در راستای توسعه محلات گام های متعددی برداشته است.

 

وی گفت: مشارکت مردم در طرح های عمرانی شهرداری به عنوان یکی از اهداف اصلی ما برای به نتیجه رساندن پروژه ها و برنامه های شهرداری است.

 

جعفری تصریح کرد: اطلاع رسانی خدمات به عنوان اقدام دیگر ما است زیرا هرچه تلاش کنیم و این اقدامات به اطلاع مردم نرسد شاهد همگانی و موفق شدن خدمات نیستیم ولی اگر به مردم اطلاع رسانی شود در جهت امیدآفرینی و مشارکت مردمی گام برداشته می شود.

 

وی افزود: شهر حمیدیا با توجه به قرار گرفتن در ورودی شهر قابلیت های بالقوه ای دارد که سعی کرده ایم از این ظرفیت ها و قابلیت ها استفاده کنیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر حمیدیا ادامه داد: بافت متراکم، بومی بودن مردم، همکاری مردمی نیز به خوبی توانسته ما را در ارائه خدمات شهری کمک کند.

 

وی افزود: ما در شورا تعداد هفت نفر عضو داریم که سعی کرده ایم با این ظرفیت از مشارکت های مردمی استفاده کنیم.

 

جعفری ادامه داد: ما در سال های گذشته سعی کرده ایم بودجه های عمرانی را به نزدیک ۷۰ درصد برسانیم و بودجه های جاری را کاهش دهیم که چابک بودن شهرداری، زحمت پرسنل یکی از این راهکارها بوده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر حمیدیا بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ بودجه مصوب ۴۵ میلیارد تومان بود که بودجه محقق شده به ۱۰۳ میلیارد تومان رسیده و در سال جاری ۸۰ میلیارد تومان بودکه در شش ماهه اول بالای ۸۰ درصد آن محقق شده است.

 

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group