۱۴۰۳/۰۲/۰۶

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

پیام تبریک شهردار حمیدیا به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱

مهندس امیر شاکری؛ شهردار حمیدیا در پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، مهندس امیر شاکری؛ شهردار حمیدیا در پیامی فرارسیدن بهار طبیعت و سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر نوروز با تمام زیبائی هایش فرا رسید و زمین دوباره نفس کشید. بهار مظهر قدرت لایزال الهی است و نوید زیبائی و حیات می دهد آغاز سال جدید موسم تجدید عهد ما با بهار و بهار آفرین است و پیوندی دوباره با آرمان هایمان.
 
در سالی که گذشت با همراهی و همدلی شهروندان عزیز و اعضای محترم شورای اسلامی شهر حمیدیا فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته و گام های برداشته شده در جهت توسعه و پیشرفت شهرمان را رفته رفته محکم تر و استوارتر ساختیم.

 با اتکال بر خداوند منان و امید به فردایی بهتر و بهاری پربارتر، در این عید سعید باستانی بر آستان آفریدگار یگانه سر به سجده شکر می گذاریم و با مردم خوب شهرمان عهد می بندیم در سال جدید نیز، بیش از پیش برای عمران و آبادانی شهرمان تلاش کنیم.

از آحاد مردم عزیز و شریف شهرمان و همچنین مسئولین محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر،کارکنان و کارگران پرتلاش و زحمتکش مدیریت شهری در سالی که گذشت صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و ضمن تبریک سال نو، آرزوی سالی توأم با بهروزی و توفیق برای مردم ایران زمین، بویژه شهروندان شریف حمیدیا را از درگاه ایزد منان آرزو داریم.

امیر شاکری _ شهردار حمیدیا

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group