۱۴۰۳/۰۲/۰۴

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

زیبا سازی بلوار های اصلی شهرحمیدیا

کارشناس واحد فضای سبز شهرداری حمیدیا از زیباسازی سیما و منظر شهری، پروژه زیباسازی تقاطع های منتهی به میدان جدید الاحداث محمد رسول الله(ص) خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، مهدی حدادی ندوشن، کارشناس واحد فضای سبز شهرداری حمیدیا با بیان اینکه فضای سبز بخش مهمی از سیما و سرزندگی شهر را تشکیل می دهد، گفت: پیرو اقدامات شهرداری حمیدیا در زمینه ساماندهی و زیباسازی سیما و منظر شهری، پروژه زیباسازی تقاطع های منتهی به میدان جدید الاحداث محمد رسول الله(ص) در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: بر این اساس در تقاطع های بلوار شهید حاج حسن دشتی و تقاطع بلوار شهید حاج محمدعلی سامعی، درختچه های زینتی کاشت و محوطه آن ها با قلوه سنگ و سنگ ریزه های رنگی تزئین شد.

 

حدادی در پایان اضافه کرد: جهت آماده سازی شهر حمیدیا برای استقبال از فصل بهار و مسافران نوروزی، اقداماتی نظیر گل کاری کامل رفیوژ وسط بلوار شهید دشتی با گل های دائمی و زیبا، واکاری کامل درختان آن و نیز هرس فرم دهی درختان همیشه سبز سطح شهر انجام می شود.

 

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group