۱۴۰۳/۰۲/۰۱

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

فرماندار یزد: اقدامات شهرداری حمیدیا در راستای مبارزه با مواد مخدر ارزشمند است

فرماندار یزد اقدامات شهرداری حمیدیا در راستای مبارزه با مواد مخدر را ارزشمند خواند و این اقدامات را نشان دهنده همبستگی بین مجموعه های شهری و مردم دانست.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، سید محمد رستگاری؛ فرماندار یزد در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان یزد که به میزبانی شهر حمیدیا برگزار شد، به گزارشات ارائه شده در نشست در خصوص برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در شهر حمیدیا جهت ساماندهی معتادان شهر اشاره کرد و گفت: این اقدامات نشان دهنده همبستگی بین مجموعه شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج و کلانتری منطقه، پشتیبانی شورای اسلامی شهر و استفاده از ظرفیت معتمدین است.

 

 

وی ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت های ارزشمند انجام شده در حوزه مبارزه با اعتیاد و ساماندهی معتادان در شهر حمیدیا، اظهارداشت: ضروری است ضمن حل مشکلات احتمالی موجود در مسیر پیشبرد برنامه های این حوزه، این اقدامات کماکان در شهر حمیدیا تدوام یافته و به سایر نقاط شهرستان یزد نیز تعمیم یابد.

 

فرماندار یزد در ادامه با اشاره به نارضایتی شهروندان حمیدیایی در خصوص فعالیت واحدهای ضایعاتی در بافت شهر و مطالبه جدی آن ها جهت ساماندهی این واحدها، خاطرنشان کرد: پیرو اجرای طرح شناسایی و پلمپ واحدهای ضایعاتی شهر حمیدیا، باید آخرین وضعیت اقدامات قبلی به صورت میدانی پایش و گزارش آن به انضمام تخلفات احتمالی صورت گرفته، ظرف یک هفته به فرمانداری گزارش شود.

 

رستگاری ادامه داد: در راستای تداوم طرح مذکور، جلسه ای با حضور اتاق اصناف، اتحادیه مربوطه، دادستانی و سایر ادارات مرتبط برگزار و تصمیمات لازم جهت جمع آوری واحدهای ضایعاتی متخلف شهر حمیدیا اتخاذ خواهد شد.

 

وی در این نشست همچنین بر پیگیری جدی انتقال مرکز DIC به مکان جدید و رفع مشکلات آن و گفتگو با مالکین اماکن حاشیه ای شهرهای شهرستان یزد که تبدیل به کانون تجمع معتادان متجاهر شده و تعیین تکلیف این اماکن، تاکید کرد.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group