۱۴۰۳/۰۱/۳۱

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

دهه بصیرت نماد استقلال، عزت و بصیرت مردم ایران/ ویژه برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر حمیدیا در مناسبت ها قابل تقدیر است

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: دهه بصیرت نماد استقلال، عزت و بصیرت مردم کشورمان است که تا پای جان پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

 

به گزارش روابط عمومی شهداری حمیدیا؛ سردار حسین زارع کمالی، جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در مراسم ویژه برنامه «مشق عشق در گود زورخانه سردار دلها» ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به تبیین وقایع دهه بصیرت پرداخت و گفت: دهه بصیرت نماد استقلال، عزت و بصیرت مردم کشورمان است مردمی که تا پای جان پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستادند و مقاومت کردند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت قلب آسیا و کشور ایران مدیون تلاش های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش؛ تحت هدایت رهبر معظم انقلاب است، اظهارداشت: سردار سلیمانی کسی است که وقتی رهبرمعظم انقلاب؛ نائب بر حق امام زمان(عج) می خواهد درباره ایشان صحبت کند، بغض می کند. باید بر همگان روشن شود که چرا دشمن به خود اجازه داد سردار دلهای ما را به شهادت برساند و چه عواملی باعث شد که دشمن در اوج خفت و خواری و وحشی گری خود دست به چنین حماقتی بزند.

 

سردار زارع کمالی با اشاره به لزوم شناخت وظایف خود در قبال سردار شهید سلیمانی و تاکید بر دشمن شناسی، خاطرنشان کرد: تداوم راه شهید سلیمانی نیازمند افزایش آگاهی و بصیرت ما در خصوص چرایی شهادت ایشان و ارزش ها و اهداف این سردار بزرگ است شهیدی که رهبر معظم انقلاب درباره ایشان می گوید «سردار شهید عزیز را باید به چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه‌ی درس‌آموز نگاه کنیم».

 

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سردار دلها تربیت یافته ی مکتب فاطمی و کوثری و پرورش یافته در گود زورخانه است، گفت: سردار سلیمانی قبل از انقلاب در زورخانه ای در کرمان ورزش میکرد و معتقد بود ورزش زورخانه ‌ای و پهلوانی دو بعد جسم و روح را در کنار هم پرورش و تعالی می ‌بخشد.

 

وی یکی از بهترین ورزش هایی که از بدو ورود به آن، به افراد تواضع و منش مردانگی و جوانمردی تعلیم داده می شود را ورزش های پهلوانی و زورخانه ای دانست و اظهارداشت: این ورزش، یکی از ورزش هایی است که ورود آن با نام ائمه اطهار و خروج آن با دعا برای سلامتی منجی عالم بشریت است و چه بسیار شهدایی که از گود همین زورخانه ها پرورش یافته و روح جوانمردی و ایستادگی در برابر استکبار، در وجود آن ها تقویت شده است.

 

سردار زارع کمالی در پایان خواستار تشویق و ترغیب هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان به ورود به ورزش های پهلوانی و زورخانه ای، شد‌.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group