۱۴۰۳/۰۲/۰۱

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

پروژه مجتمع فرهنگی_ ورزشی اندیشه شهرداری حمیدیا الگویی برای اجرای پروژه های اساسی در شهرداری ها

فرماندار یزد گفت: پروژه مجتمع فرهنگی_ ورزشی اندیشه شهرداری حمیدیا می تواند به عنوان الگویی در سایر مناطق شهر و سایر شهرداری قرار بگیرد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، سید محمد رستگاری، فرماندار یزد در حاشیه بازید از پروژه های شاخص شهرداری حمیدیا، گفت: پیرو بازدید های دوره ای از شهرها و شهرداری های شهرستان یزد از پروژه های در دست اجرا شهرداری حمیدیا بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای آن ها قرار گرفتیم.

وی، هدف از انجام بازدید های دوره ای از شهرها و شهرداری ها را؛ بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه ها، احصای مشکلات و موانع احتمالی پیش روی آن ها و پیگیری جهت حل و تسریع در اجرای عملیات ان ها عنوان کرد.

فرماندار یزد ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت های شهرداری و شورای اسلامی این شهر، اظهارداشت: خوشبختانه پروژه های بسیار خوب و تاثیر گذاری مبتنی بر نیازهای شهر حمیدیا و در راستای توسعه و اعتلای این شهر آغاز شده و در حال انجام است.

وی با اشاره به بازدید مجتمع فرهنگی_ ورزشی اندیشه شهر حمیدیا، اظهارداشت: در طراحی این پروژه کاربری های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی لحاظ شده که می تواند نقش مهمی در غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و ارتقاء سطح فرهنگی منطقه و شهر حمیدیا داشته باشد.

فرماندار یزد خاطرنشان کرد: پروژه مذکور می تواند به عنوان الگویی در سایر مناطق شهر و سایر شهرداری قرار بگیرد.

رستگاری در ادامه به وضعیت آب در استان و ضرورت مدیریت بهینه در مصرف منابع آبی اشاره و تصریح کرد: یکی از اقدامات ارزنده شهرداری حمیدیا، ساخت مخازن جداسازی آب فضای سبز از آب شرب در جهت استفاده بهینه از منابع آبی و صرفه جویی در مصرف آب شرب است که این اقدام نیز باید به عنوان الگویی برای سایر شهرها باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از اهتمام شهرداری حمیدیا در استفاده از لامپ های کم مصرف برای زیباسازی شهر و استفاده بهینه از انرژی، قدردانی کرد.

رستگاری در پایان به بازدید از پروژه آزادسازی خیابان امیرالمومنین(ع) و توقف پروژه به دلیل مباحث مربوط به اجرای خط فاضلاب اشاره و خاطرنشان کرد: در جریان این بازدید، این موضوع مورد پیگیری قرار گرفت و به زودی مشکل موجود مرتفع خواهد شد.

شایان بذکر است که در جریان بازدید مشترک فرماندار یزد و شهردار حمیدیا، از پروژه هایی نظیر مجتمع فرهنگی_ورزشی اندیشه، مخازن ذخیره آب فضای سبز شهری، آب انبار قدیمی محله رجمت آباد، میدان محمد رسوالله (ص)، پارک درون محله ای اندیشه، پروژه آزادسازی خیابان امیر المومنین(ع) و پارک ولی رشتی بازدید و بر تکمیل و بهره برداری از پروژه ها طبق زمانبندی اعلام شده، تاکید شد.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group