۱۴۰۳/۰۲/۰۵

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

مصوبات جلسه شورای اسلامی شهر حمیدیا در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۰

سومین جلسه شورای اسلامی شهر حمیدیا در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، سومین جلسه شورای اسلامی شهر حمیدیا در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد که مصوبات آن به شرح ذیل است:
 
۱- لایحه شماره ۵۶۲۲ مورخ ۶/۶/۱۴۰۰ شهرداری به شرح ذیل
“باستناد بند ۱۲ و ۱۴ ماده ۸۰  قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال ۱۳۷۵ و اصلاحیه بعدی آن، شهرداری در نظر دارد ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه و آئین‌نامه مالی شهرداری ها، نسبت به ساخت سازه موتورخانه مخزن ۳۵۰ متر مکعبی بوستان ولی رشتی شهر حمیدیا اقدام نماید. علیهذا نظر به تکلیف قانونی این شهرداری نسبت به اخذ قیمت از طریق سامانه ستاد اقدام و نازلترین قیمت ممکنه را اخذ نموده است. از طرفی با هماهنگی های به عمل آمده با واحد عمران شهرداری و تایید شرکت پیمان سازه از سوی آن واحد به عنوان مجری این شهرداری در نظر دارد نسبت به انجام پروژه فوق الذکر از طریق ترک تشریفات موضوع بند الف ماده ۴ آیین نامه مالی شهرداری ها در حد مبلغ ۱۵۰/۰۰۰/۴۷۲/۶ ریال اقدام و پس از انجام کار و تایید ناظر شهرداری وجه مربوطه از محل ردیف ۲۵۲۱۰۳۰۰۵ تحت عنوان پروژه ایجاد و نگهداری فضای سبز و میادین و پارک ها پرداخت نماید.خواهشمند است ضمن بررسی مراتب را امر به ابلاغ نمایید”
در صحن علنی شورا مطرح و باعنایت به بند ۱۲ و ۱۴ ماده ۸۰  قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال ۱۳۷۵ و اصلاحیه بعدی آن ، ضمن رعایت آیین نامه مالی شهرداری و با توجه به کشف قیمت انجام شده از طریق سامانه ستاد و تایید شرکت پیمان سازه   توسط شهرداری، با عقد قرارداد با شرکت مذکور  جهت ساخت سازه موتورخانه مخزن ۳۵۰ متر مکعبی بوستان ولی رشتی به مبلغ ۱۵۰/۰۰۰/۴۷۲/۶ ریال از محل ردیف ۲۵۲۱۰۳۰۰۵ تحت عنوان پروژه ایجاد و نگهداری فضای سبز و میادین و پارک ها موافقت گردید. ضمنا در صورت افزایش حجم کار پیش از ابلاغ موضوع به پیمانکار، شهرداری ملزم به کسب مجوز از شورای شهر  جهت ابلاغ افزایش کار می باشد.
 
 
۲- لایحه شماره ۵۸۹۱ مورخ ۱۳/۶/۱۴۰۰ شهرداری به شرح “احتراما در اجرای ردیف ۱۲  ماده ۸۰ قانون تشکیلات ،  وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور این شهرداری در نظر دارد نسبت به  تکمیل پروژه های در دست اقدام به شرح ذیل اقدام نماید . علی هذا با توجه به کسری اعتبار در بودجه مصوب خواهشمند است اجازه فرمایید ، مبالغ مورد نیاز به شرح ذیل از مازاد سنواتی برداشت و به ردیف های مشخص شده (پروژه های مربوطه)اضافه گردد.بدیهی است مراتب درمتمم بودجه لحاظ خواهد شد.لازم بذکر است که مازاد سنواتی مربوط به پروژه های در دست اقدام شهرداری بوده که باتوجه به زمان بر شدن تشریفات مناقصه  و اصلاح طرح های اجرایی اعتبار مصوب سال ۱۳۹۹ هزینه نشده و به سال ۱۴۰۰منتقل شده است.
۱-ردیف ۲۵۲۱۰۳۰۰۱ روشنایی پارکها و میادین به روشنایی پارکها ، میادین و معابر اصلاح و اعتبار آن از مبلغ ۴.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال  ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال  افزایش یابد
۲- اعتبار ردیف ۲۵۲۱۰۳۰۰۲ تهیه و نصب تابلوهای تبلیغاتی ,تزئینی , اطلاع رسانی از مبلغ ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یابد
۳-اعتبار ردیف  ۲۵۲۱۰۳۰۰۴ مبلمان شهری از مبلغ ۲۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال به مبلغ ۵۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یابد.
۴-اعتبار ردیف ۲۵۲۱۰۳۰۰۶ احداث مخازن آب سطح شهر از مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۷۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یابد
۵-اعتبار ردیف ۲۵۲۱۰۳۰۰۹ جداسازی آب خام  فضای سبز از آب شرب از مبلغ ۶۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۱۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یابد.
۶-اعتبار ردیف ۲۵۲۱۰۳۰۱۹ حصارکشی زمین های افتاده سطح شهر از مبلغ ۲۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۸۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یابد.
۷-اعتبارردیف ۲۵۲۱۰۲۰۰۳ احداث،تکمیل سالن های فرهنگی اجتماعی از مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۲۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یابد.
۸-اعتبار ردیف ۲۵۲۶۰۱۰۰۱ خرید املاک در مسیر طرح های عمرانی از مبلغ ۱۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۲۹.۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال افزایش یابد.”
در صحن علنی شورا مطرح و باعنایت به بند ۱۲ماده  ۸۰  قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال ۱۳۷۵ و اصلاحیه بعدی آن ، ضمن رعایت آیین نامه مالی شهرداری با درخواست تغییرات فوق الذکر در بودجه سالجاری  موافقت گردید.و مقرر شد شهرداری تا حداکثر یک ماه آینده  موارد اصلاحی را در قالب اصلاح و متتم بودجه سالجاری به شورای اسلامی شهر ارسال نماید.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group