۱۴۰۳/۰۱/۱۰

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

ضرورت عبور از حاشیه ها و حرکت به سوی خدمت رسانی واقعی به بانوان

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط شهردار و شورای اسلامی شهر حمیدیا نشان دهنده ی این است که می توان با دغدغه مندی و به دور از پرداختن به مسائل جزئی به مردم خدمت کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا؛ آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در آیین بهره برداری از پروژه بوستان بانوان شهرحمیدیا با بیان اینکه مسئولان باید با برنامه ریزی و جدیت به خدمت رسانی به مردم بپردازند، اظهارداشت: اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط شهردار و شورای اسلامی شهر حمیدیا نشان دهنده ی این است که می توان با دغدغه مندی و به دور از حواشی، پرداختن به مسائل جزئی و پشت میز نشینی به مردم خدمت کرد، لذادیگران نیز باید از مسئولان شهرحمیدیا الگو بگیرند.

وی در ادامه بر هدایت اعتبارات در مسیر انجام فعالیت های و اقداماتی که ضمن ایجاد پویایی در جامعه، منجر به تضییع دین افراد نشود، تاکید کرد.

آیت الله ناصری با بیان اینکه بارها در نمازجمعه و دیگر برنامه ها نسبت به ضرورت احداث پارک هایی ویژه بانوان در شهرها تاکید کرده ام، خاطرنشان کرد: بانوان می توانند به جای دوچرخه سواری در خیابان ها، در پارک هایی که برخوردار از جایگاه دوچرخه سواری هستند، با آسایش و بدون اینکه خطری سلامت آن ها را تهدید کند به تفریح و دوچرخه سواری بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه ضمن قدردانی از شهردار و شورای شهر حمیدیا به واسطه احداث بوستان بانوان ریحان، اضافه کرد: می توان برای بهره وری بیشتر از این مجموعه یک مرکز مشاوره بانوان و نیز جایگاه آموزش قرآن و احکام دینی به کودکان در این بوستان راه اندازی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ایجاد و توسعه مهدکودک ها و مدارس قرآنی در شهر جهت اعتلای فرهنگ دینی، مذهبی، اجتماعی و ارتقاء نشاط و سلامتی در کنار ارائه آموزش به کودکان و نوجوانان و نیز هماهنگی بیشتر روحانیون منطقه برای انجام کار جدی فرهنگی تاکید کرد.

آیت الله ناصری در انتها اظهارداشت: امیدواریم دیگر شهرها و محلات استان نیز اهتمام ویژه ای به احداث و توسعه بوستان های ویژه بانوان داشته باشند و به بهانه های مختلف این کار را به تعویق نیندازند.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group