۱۴۰۳/۰۱/۳۱

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

با حضور استاندار یزد و به میزبانی شهرداری حمیدیا جلسه هم اندیشی شهرداران استان یزد برگزار شد

دکتر طالبی، استاندار یزد در این نشست به قرارگیری در آستانه ایام الله دهه فجر اشاره و خاطرنشان کرد: ضرورت دارد شهرداران ضمن فضاسازی مناسب شهر متناسب با این ایام، فعالیت های خوب و اثربخشی انجام دهند.

 

وی همچنین با اشاره به پایان سال و نزدیکی به عید نوروز، تصریح کرد: عید نوروز مقتضیات خاص خود را دارد و انتظار می رود شهرداری ها توجه لازم را به آن داشته باشند.

 

استانداریزد به پیش بینی ناپذری شرایط کرونا برای ایام نوروز و ضرورت آمادگی شهرداری ها برای وضعیت های احتمالی اشاره کرد و گفت: شهرهای استان باید آمادگی لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی در صورت مناسب بودن شرایط، داشته باشند.

 

وی در ادامه بر تداوم حمایت شهرداری ها از برنامه های مختلف مبارزه با کرونا به ویژه در حوزه بهداشت محیط و کمک به کادر بهداشت و درمان تاکید کرد.
مهندس صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در این جلسه پیرامون وضعیت نامناسب تغییر کاربری ها نکاتی را عنوان و بر بروزرسانی سامانه های اطلاعاتی شهرداری ها تاکید کرد.

 

دکتر یارمند، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد نکاتی پیرامون تحقق بودجه ۹۹ و بخشنامه ها و ابلاغیه های وزارت کشور نکاتی را عنوان نمود.

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group