۱۴۰۳/۰۵/۰۶

وجه تسمیه شهر حمیدیا

شهرداري حميديا در سال 1372 تأسيس و به نام استاندار فقيد یزد «مرحوم مهندس عبدالعلي حميديا» نامگذاري شد . لازم به ذکر است جمعیت شهر حمیدیا در حال حاضر حدود 50000 (پنجاه هزار) نفر میباشد.

بوستان ناجی حمیدیا

بوستان ناجی واقع در بلوار شهید دشتی حمیدیا

بوستان ناجی حمیدیا

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

برگزاری کلاس های آموزشی

مجتمع فرهنگی امام علی (ع)

اخبار و مقالات

اخبار و مقالات

جلسه هماهنگی طرح ساماندهی ترافیک بلوار شهید دشتی به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، سلسله جلسات هماهنگی و تسریع در اجرای طرح ساماندهی ترافیکی بلوار شهید دشتی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر حمیدیا، شهردار حمیدیا، مشاور و کارشناسان شهرداری برگزار گردید. پس از بررسی های بعمل آمده و توضیحات مشاور در خصوص پارکینگ های طراحی شده و وجود درخت ها و تاسیسات برق در مسیر مقرر گردید ضمن بازدید میدانی مشاور با هماهنگی کارشناس فضای سبز و روشنایی به اصلاح طرح پارکینگ ها با اولویت حفظ فضای سبز اقدام نماید.

ادامه مطالب
اخبار و مقالات

ساخت،تجهیز و بازسازی کامل خودرو رنو میدلام آتش نشانی شهرداری حمیدیا به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، شهردار حمیدیا از ساخت،تجهیز و بازسازی خودرو رنو میدلام آتش نشانی شهرداری حمیدیا با هزینه ای بالغ بر ۸/۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال خبر داد. وی افزود، ساخت، تجهیز و بازسازی کامل کابین ها با گارد های بغل،نوسازی و بهسازی کامل برق و سیستم روشنایی با چراغ گردون یکسره و آژیر و آمپلی فایر ،اصلاح مخزن خودرو، نصب وینچ کششی و … از عمده کارهای انجام شده در این مورد بوده است.

ادامه مطالب
اخبار و مقالات

بازدید کمیسون عمران شورای اسلامی از پروژه بوستان مهر شهر حمیدیا به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، رئیس شورا و رئیس کمیسون عمران شورای اسلامی شهر حمیدیا از نزدیک از روند اجرای پروژه بازدید و خواستار تسریع در اجرای پروژه گردیدند. در این بازدید ناظر و پیمانکار پروژه به بیان نظرات خویش پرداختند. پروژه بوستان مهر با مبلغ اولیه پیمان بالغ بر ۱۸۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در سایت علویه در حال احداث می باشد.

ادامه مطالب
اخبار و مقالات

شروع عملیات اجرایی دو ر برگردان بلوار شهید دشتی به گزارش روابط عمومی شهرداری حمیدیا، طهوری ناظر واحد عمران شهرداری حمیدیا اظهار داشت با توجه به ترافیک شدید در محدوده بریدگی اول بلوار شهید دشتی و آمار تصادفات بالا طرح اجرایی دور برگردان استاندارد و ایمن تهیه و در دستور کار قرار گرفت. در این راستا و به جهت کاهش ترافیک و رفاه حال شهروندان عملیات اجرایی طرح مذکور در حال اجرا می باشد.

ادامه مطالب

تمامی حقوق برای “شهرداری حمیدیا” محفوظ است.

آدرس و تلفن

  • آدرس : یزد – شهر حمیدیا – بلوار سردار شهید حاج حسن دشتی – خیابان شهید نصرا… جعفری – شهرداری حمیدیا
  • سامانه پیامک : 3000101124
  • تلفن: 38222283-035
  • نمابر : 38222282-035
  • رایانامه : info@hamidia.ir
Template Design:Dima Group